.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

  P2P یکی از فن آوری های جالب اینترنت می باشد که برای انتشار فایلها نیازی به سرور جداگانه نمی باشد و دو یا چند کامپیوتر که به وسیله این روش به یکدیگر متصل شوند برای هم نقش Server را ایفا می کنند و هر کاربر با انتخاب فایلهای مورد نظر برای انتشار بدون نیاز به آپلود ، آن را در اختیار سایرین می گذارد .

 

GigaTribe

GigaTribe نام یکی از نرم افزارهایی می باشد که در محقق ساختن این کار ، یار شما خواهد بود . به وسیله ی این برنامه می توانید فایلهای بزرگ را بین خود و دوستانتان از طریق اینترنت منتقل نمایید . در این سیستم تنها کسانی که شما دعوت کرده اید توانایی استفاده از فایلها و یا فولدر های به انتشار گذاشته شده را دارند . از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان ایست دانلود اشاره نمود که با استفاده از آن می توانید یک فایل بزرگ را در چندین مرحله و یا چندین روز دریافت نمایید . این برنامه با استفاده از قابلیتMulti-source به شما کمک می کند تا با اتصال به چندین کاربر برای دانلود یک فایل ، سرعت انتقال اطلاعات را به طور چشمگیری افزایش دهید .

ویژگی های کلیدی GigaTribe 3.00.023 :
- قابلیت دعوت کردن بیش از ۵۰۰ نفر
- می توانید تعداد زیادی فایل را به انتشار بگذارید و یا دانلود نمایید .
- توانایی انتقال هرگونه فایل صرف نظر از نوع و اندازه آن
- قابلیت ایست انتقال داده ها و از سرگیری آن به منظور از بین نرفتن اطلاعات
- انتقال اطلاعات به صورت رمزگذاری شده برای بالا بردن امنیت
- کاربری آسان
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Anfibia Deskman

امنیت ، همیشه یکی از مهم ترین نیازهای یک کاربر بوده و می باشد و نرم افزارهای زیادی در این زمینه طراحی شده اند . Deskman یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که قصد معرفی آن را داریم .Deskman به شما اجازه می دهد تا از بخش ها مختلف کامپیوتر خود محافظت کرده و یا اینکه قفل بگذارید . هر دو گروه کاربران خانگی و مدیران ( administrators )‌ می توانند نیازهای خود را با استفاده از این برنامه تامین نمایند . تنها کافیست تا این نرم افزار کم حجم را بر روی ویندوز خود نصب کرده و محدودیت های مورد نظرتان را بر روی آن القا نمایید . در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های مهم این نرم افزار می پردازیم :

محدود سازی استفاده از کامپیوتر
- محدود سازی استفاده از دسکتاپ
- تنظیم کردن و محدود سازی منوی آغازین ( Start )
- ایجاد محدودیت بر روی اینترنت اکسپلورر
- محدود سازی کنترل پنل
- محدود سازی نوار وظیفه
- محدود کردن ویندوز اکسپلورر

تنظیمات امنیتی پیشرفته
- غیرفعال کردن فلش مموری
- غیر فعال کردن Ctrl-Alt-Del
- غیر فعال سازی Alt-F4
- غیر فعال کردن تمامی دگمه های ویندوز
- غیر فعال کردن Task Manager
- غیر فعال کردن ماوس
- غیر فعال سازی کیبورد
- غیر فعال کردن برش ، کپی و بازنشانی

به کنترل گرفتن برنامه های در حال اجرا
- نمایش برنامه های در حال اجرا برای کسب اطمینان از استفاده نشدن برنامه های غیر اراده شده
- نمایش نرم افزار های محدود شدهStart Menu ایمن
- ساخت منوی آغازین ایمن
- مخفی کردن استارت منوی اصلی

 

تنظیمات اتوران
- افزودن بخش های جدید
- غیر فعال کردن قسمت های مورد نظر
- تنظیمات خودکار برای برنامه های مورد نظر شما

قفل کردن دسکتاپ
- فعال سازی حالت ایمن دسکتاپ تنها با یک کلیک
- قفل کردن اتوماتیک پس از مدت تعیین شده

- استفاده از پروفایل های گوناگون
- وارد کردن اطلاعات و یا استخراج آنها برای بک آپ
- حفاظت از سیستم با کلمه عبور
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 اینترنت دنیای وسیعی است و هر کسی می تواند اطلاعات مورد نظر خود را از آن دریافت کند اما با توجه به حجم گسترده ای از اطلاعات که دریافت می کنیم سازماندهی آنها کاری ضروری محسوب می شود چرا که در هنگام نیاز به آنها دیگر سردرگمی مفهومی پیدا نخواهد کرد .

eDocOne نام نرم افزاری است که با استفاده از قادر خواهید بود به مطالب الکترونیکی ای که در اختیار دارید ساماندهی ببخشید . این نرم افزار به شما کمک می کند تا اطلاعات ، کتاب های الکترونیکی و مقالات مورد نظرتان را به صورت طبقه بندی ذخیره کرده و در هنگامی که نیاز به استفاده آنها پیدا کردید به سادگی هر چه تمام تر دسترسی پیدا کنید .
به وسیله نرم افزار eDocOne می توانید در یک محیط جذاب و کاربر پسند اطلاعات موجود بر روی اینترنت نظیر صفحات وب ، هایپر لینک ها ، تصاویر ، فایلهای فلش و بسیاری دیگر را دریافت و پس از سازماندهی کردن آنها بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید . شما می توانید مقالات دریافتی خود را در یک کتاب با فولدر های جمع آوری کنید . با قابلیت ساخت بی نهایت فولدر مختلف در یک کتاب ، می توانید تمامی مقالات را در یکجا جمع کنید . این نرم افزار برای بالا بردن مقالات مورد نظر شما قابلیت گذاشتن کلمه عبور را تعبیه کرده است که دسترسی به آنها را محدود می سازد . از دیگر قابلیت های آن می توان به طراحی سفارشی اشاره کرد که می توانید کتاب های مورد نظر خود را در طرح های گوناگونی بسازید و از یکنواخت شدن آنها جلوگیری کنید . از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه نیز می توان به توانایی آن در استخراج یک مقاله و یا مجموعه از مقالات به صورت فایل HTML بر روی هارددیسک به صورت فریم بندی شده ، قابلیت جست و جو ، بوک مارک و بک آپ و بسیاری دیگر اشاره نمود .
کتاب های ساخته شده توسط شما می توانند در فرمت عمومی EXE و یا CHM ذخیره شوند تا برای اجرا در هر مکانی نیاز به نصب نرم افزار نداشته باشند .

eDocOne 5


ویژگی های کلیدی eDocOne 5.0.2009.3.16.152
 :
- استفاده کاربری آسان ، دریافت مطالب موجود در صفحات وب تنها با یک کلیک
- دریافت کامل یک صفحه شامل تمامی مطالب ، تصاویر  و فایلهای فلش موجود در آن
- محافظت از دسترسی به اطلاعات به وسیله کلمه عبور
- سازماندهی بی نظیر و قابلیت ساهت فولدر های گوناگون در یک کتاب
- قابلیت اضافه کردن نظرات شما به مطالب موجود در یک مقاله
- جست و جوی سریع و نمایش نتایج به صورت لیست
- امکان استفاده از اسکین های مختلف و سفارشی سازی آنها
- ذخیره کتاب شما در فرمت های EXE و CHM
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 TweakMASTER Pro 3.02 build R3102

TweakMASTER Pro نام نرم افزاری است که به منظور به منظور بهینه سازی سرعت اینترنت طراحی شده است . با استفاده از این برنامه می توانید به وسیله ابزارهای مجازی-ای که در اختیارتان قرار خواهد گرفت ، سرعت بارگذاری صفحات وب به حداقل برسانید .

TweakMASTER Pro با استفاده از برخی از تنظیمات پیشنهادی و در چندین مرحله مختلف ابزار جادویی ” بهینه سازی ” ، بیشترین سرعت ممکن را برای شما فراهم می کند . از نکات قابل توجه در این نرم افزارسازگاری با انواع کانکشن ها می باشد که می توانید بر حسب نیاز خود و نوع کانکشنی که از آن برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید ، بهره مند شوید .
همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های ویندوز ، از ۲۰۰۰ گرفته تا Se7en ، نیاز کاربران نسخه های مختلف ویندوز را بر طرف می کند.
 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

 

Teleport Pro مرورگری آفلاین است که به وسیله آن می توانید اطلاعات یک سایت را برای مشاهده آن در زمان قطع بودن اینترنت ، ذخیره نمایید . دسترسی به سایت هایی که محافظت پسورد دارند ، جستجوی کلمات کلیدی (keyword) ، پشتیبانی از HTML 4.0 ، CSS 2.0، DHTML ، ارتباط اتوماتیک dial-up و … از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .
 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


DSL Speed نرم افزاری کمکی و مفید برای برای بهینه سازی اتصالات DSL ( مانندADSL،G.lite،IDSL،SDSL)  به منظور دسترسی به حد اکثر سرعت ممکن می باشد . این نرم افزار با ایجاد تغییرات در تنظیمات این سرویس سرعت رد و بدل شدن اطلاعات را هم در حالت Offline و هم در حالت Online افزایش می دهد.

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 AusLogics BoostSpeed نرم افزاری ایده ال برای برای افزایش سرعت سیستم و بر طرف کننده خطاهای آن است . این نرم افزار که از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است ، شما را در امر بهینه سازی عملکرد رایانه و اینترنت یاری خواهد نمود .

برای بالا بردن سرعت سیستم و اینترنت نیازی به افزودن قطعه جدیدی به رایانه تان نیست بلکه این نرم افزار به تنهایی قادر است تا تمامی وظیفه های خود را به نحو احسن انجام دهد .

قابلیت های کلیدی AusLogics BoostSpeed 4.4.10.210 :
- پشتیبانی از کانکشن های Dial-up ، ISDN ، DSL ، T1 و T3
- آگاه کردن شما در مواقع نیاز سیستم به بهینه سازی
- تنظیم کردن هر قسمت از کانکشن اینترنت شما به طور دستی
- نمایش گرافیکی دریافت و ارسال داده از طریق اینترنت
- بهینه سازی مرورگر های اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس و اپرا
- بهینه کردن مموری سیستم
- بهینه سازی پرونده های آفیس مایکروسافت
- بهینه سازی برنامه های ICQ ، MSN Messenger ، Outlook Express و Norton SystemWorkds
- حذف تبلیغات مزاحم موجود در سایت ها

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

بسیاری از تنظیمات ویندوز برای گرفتن بیشترین سرعت ممکن از اینترنت طراحی شده اند اما متاسفانه به دلیل بهینه نبودن این تنظیمات برای هر کامپیوتر و یا برخی موارد دیگر مانند نصب برنامه های ناخواسته ، ویندوز قادر به انجام وظیفه خود نمی باشد و شما مجبور هستید تا زمان بیشتری را برای بارگذاری صفحات وب و یا دانلود کردن فایلها از اینترنت صرف کنید .

برای بسیاری از حرفه ای ها و حتی آماتور ها ، پیدا کردن راهی برای تنظیم رجیستری به منظور استفاده از حداکثر سرعت اینترنت نیازی جدی محسوب می شود ، اما این کار به اندکی وقت و دانش مربوط به خود نیازمند است .
با وجود Ashampoo Internet Accelerator برای شما مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا این نرم افزار تمام کارهایی را که شما می بایست به صورت دستی انجام دهید در زمانی کم تر و البته بهتر از خودتان برای شما انجام خواهد داد .
این نرم افزار با استفاده از روش های خاص خود و با تنظیمات کاملا خودکار رسیدن به بیشترین سرعت را در اتصال به اینترنت توسط مودم های آنالوگ ، ISDM و DSL  برای شما به ارمغان می آورد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 همیشه یکی از دغدغه های کاربران اینترنت به جای ماندن رد پاهایی از آنها  مانند تاریخچه ی سایت های ویزیت شده و یا کلمات جست و جو شده در سایت های اینترنتی بوده است .

Privacy Eraser Pro نرم افزاری مفید برای حذف تمامی اطلاعاتی است که در هنگام استفاده از اینترنت خواسته و یا ناخواسته توسط شما ثبت شده اند .

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :
حذف کامل فایلهای ذخیره شده (Cache File)
پاک کردن تارخچه مشاهده سایت ها (Browser History)
پاک کردن آدرس های موجود در آدرس بار
حذف کردن دستورات استفاده شده در RUN
پاک کردن کلمات جست و جو شده در سایت ها یاهو و گوگل
پاک کردن فایلهای موجود در پوشه Temporary
افزایش سرعت کامپیوتر
پشتیبانی کامل از مرورگر های Mozilla Firefox ، AOL ، Netscape ، Opera و Internet Explorer
 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

  BitComet نرم افزاری کامل و قدرتمند برای مدیریت دانلودهای شما است . با استفاده از BitComet می توانید از پروتکل های FTP و HTTP همچنین فایلهای تورنت با سرعتی معادل ۵ برابر سرعت کنونی تان دانلود کنید .

ویژگی های کلیدی BitComet 1.09 :
تبادل فایلهای تورنت در حین دانلود
پخش قسمت های دانلود شده فرمت های rmvb ، wmv و MP3 در طی دانلود
متوقف کردن دانلود فایلهای تورنت بدون اتلاف وقت
شروع کردن دانلود تنها با Drag & Drop کردن لینک به سبد دانلود
دانلود قسمت به قسمت فایلها برای افزایش سرعت دانلود
ارسال و دریافت فایل بین دو کامپیوتر از طریق اینترنت

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

Website Ripper Copier 3.2 وسیله ای کاربردی و بسیار مفید است که به وسیله آن می توانید یک وب سایت را به طور کامل دانلود کنید و نسخه offline آن را در کامپیوتر خود ذخیره کنید و هر موقع که خواستید بدون نیاز به وصل بودن به اینترنت از محتویات Webpage دانلود شده استفاده کنید .

نکته : برای نصب این نرم افزار میبایست Net Freamwork. بر روی ویندوز شما نصب شده باشد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که بخواهید تا فیلم هایی را که به صورت آن لاین در اینترنت مشاهده می کنید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید ؟
FLV Recorder نرم افزاری کامل برای ذخیره فیلم های دارای فرمت FLV ، ضبط موزیک های آنلاین همچنین رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی از طریق پروتوکلهای HTTP و RTMP است . برای تماشای فیلم های ذخیره شده هم جای نگرانی نیست بلکه پلیر این نرم افزار امکان پخش فایلهای ضبط شده را برای شما فراهم می سازد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

  Offline Explorer Enterprise ابزاری بسیار کاربردی است که به وسیله آن می توانید یک وب سایت را به طور کامل دانلود نمایید تا هنگامی که به اینترنت متصل نیستید بتوانید از محتویات سایت مورد نظر استفاده کنید . ارزش این نرم افزار برای کاربرانی که از اتصال شماره گیری ( Dial Up) استفاده می کنند بسیار مشهود است و می توانند با استفاده از این نرم افزار صرفع جویی زیادی در هزینه های اتصال به اینترنت داشته باشند .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 17050
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1